Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
July 19, 2005
Image Size
125 KB
Resolution
723×600
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
152
Favourites
2 (who?)
Comments
7
Downloads
27
×
Death will Never due us Part: by jujubes Death will Never due us Part: by jujubes
**Full View Please**

drew this a while ago.. it was a contest for valentines day. lol~ .. anyways.. just thought i'd post up soem old artwork

used: ink + touchup with photoshop 6.0
Add a Comment:
 
:icondecembersdark:
This is pretty cool, I really just like the concept of it. The angelic girl hanging on to the young guy. It's sad but pretty promising at the same time...I like. Lol! Good job.
-T
Reply
:iconjujubes:
jujubes Aug 17, 2005  Hobbyist Digital Artist
hehe~ thanks :3
Reply
:iconlizard168:
hmmm... kind looks like kite-rider / NWO kind of style, if ya know him.

kudos! ^^
Reply
:iconjujubes:
jujubes Aug 16, 2005  Hobbyist Digital Artist
hmm o_O~ nope.. i never heard of him.. but haha~ i shall go search it up :3
Reply
:iconlizard168:
lol, just so u know, kite-rider is on DA, or u can find him on [link].

he can be found under the music section if u look hard enough (hint, look for a title named *hoy te amaro*, or something of the sort
Reply
:iconjujubes:
jujubes Aug 17, 2005  Hobbyist Digital Artist
ooo, on dA eh? lol~ i see i see
i'll search around :3
Reply
Add a Comment: